niedziela, 16 sierpnia 2015

ULUBIEŃCY LIPCA/SIERPNIA 2015

Po dłuższej przerwie wracam z ulubieńcami :) Taak wiem, że jest dopiero połowa sierpnia, ale raczej w tym miesiącu nie planuję już kosmetycznych zakupów ( chociaż zawsze tak mówię ;)) więc myślę, że do końca sierpnia nic już mnie nie zaskoczy i spokojnie mogę zamknąć  listę ulubionych produktów na ten miesiąc. Tak więc zaczynamy:
1. SERIA PRODUKTÓW ZIAJA PRO DO CERY TŁUSTEJ I MIESZANEJ
A dokładnie:

*Ziaja Pro- Żel myjący normalizujący, 500 ml

Każdy z tych produktów kosztował ok.20 zł ( zakupu dokonałam w drogerii internetowej https://www.ekobieca.pl ) 
Bardzo fajne, dość tanie produkty, duża pojemność, przyjemny zapach i skuteczność, najbardziej przypadła mi do gustu maska o żelowej konsystencji, w sam raz na ostatnie wysokie temperatury, ostatnio zastosowałam ją również po zabiegu złuszczającym z kwasem migdałowym. Naprawdę polecam :))
2. ZESTAW POD PRYSZNIC Z CYTRYNĄ I BAZYLIĄ YVES ROCHER
* Żel pod prysznic 16,90 zł
* Żel peelingujący 14,90 zł
Geniaaalny zapach na lato, stosowanie tych produktów w lecie, i po treningach/bieganiu to czysta przyjemność ;) Są wydajne ( używam ich na zmianę od czerwca) , nie polecam ich jednak dla osób ze skórą suchą, gdyż nie zauważyłam po ich używaniu żadnego nawilżenia skóry.
3.  SERIA DO WŁOSÓW LOREAL ABSOLUT REPAIR LIPIDIUM
* Szampon 500 ml 27,90 zł
* Odżywka 150 ml 28,99 zł - oba produkty zakupiłam na allegro , w sklepach stacjonarnych te produkty z pewnością będą dużo droższe
Stosowane w duecie sprawiły, że moje NAPRAWDĘ szorstkie i sztywne włosy ( cierpię na chorobę Hashimoto , więc jeżeli którąś z Was również dotknęło to schorzenie, to wie o czym mówię...) stały się miękkie , sypkie i przyjemne w dotyku. Dodatkowy plus za zapach. W chwili obecnej zostałam zmuszona odstawić te produkty na bok, gdyż zdecydowałam się na keratynowe wygładzanie włosów ( o czym też wkrótce wspomnę :)) , ale za jakiś czas z pewnością do nich wrócę.
4.  PIELĘGNACJA OCZU
1. Kolagenowe płatki pod oczy ( do kupienia w drogeriach Hebe) kompletnie nie pamiętam ceny, ale trafiłam na promocję 2 w cenie 1 przy zakupie produktów z firmy PUREDERM 
2. GlySkinEyePro 3xcomplex- kosztował ok.19 zł , kupiłam go również na stronie drogerii e-kobieca, gdzie teraz niestety jest niedostępny, ale znalazłam do Was na tej stronie: http://www.aptekagemini.pl/equalan-glyskincare-hydrating-krem-pod-oczy-15ml.html
Po 2 tygodniach regularnego stosowania, stan skóry pod oczami wyraźnie uległa  poprawie ( dodam, że wcześniej kremu pod oczy używałam tylko wtedy jak mi się przypomniało, czyli...prawie nigdy :)) , miękka skóra, opuchnięcia i cienie zredukowane, ja wiem, że to dopiero 2 tygodnie, ale jak narazie, ta znajomość zapowiada się bardzo interesująco :) Co do płatków kolagenowych, używam ich zazwyczaj w połączeniu z maską na twarz, fajnie "orzeźwia i ochładza" skórę pod oczami, efekt można spotęgować trzymając je w lodówce. Dodatkowo nasączone są substancjami odżywczymi i kolagenem.Jak wspomniałam wyżej, nie pamiętam ceny, ale wydaje mi się, że nie kosztowały więcej niż 10 zł, a jest ich aż 30 sztuk, więc naprawdę warto spróbować :)
I to by było na tyle, każdy z tych produktów naprawdę gorąco polecam, nie są to produkty drogie , więc zachęcam do przetestowania :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz