wtorek, 25 sierpnia 2015

★★DERMEDIC HYDRAIN2 - PROMOCJA W SUPERPHARM !! ★★

Mimo iż obiecałam sobie, że do końca miesiąca moja noga nie postanie już w ŻADNEJ drogerii,  to jak tylko zobaczyłam ulotkę promocyjną z SUPERPHARM , nie było opcji, żebym tam dzisiaj nie zajrzała :)) Dlaczego? Bo nawilżający krem do twarzy, jednej z najbardziej cenionych  polskich firm kosmetycznych,kosztował 9.99 zł !!!! Już od dawna czaiłam się na ten produkt, więc ciężkim grzechem byłoby nie skorzystanie z takiej okazji :)) 
 Jak już wyżej wspomniałam Dermedic to polska marka, produkująca kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała , doceniana i polecana przez wielu dermatologów i kosmetologów . Wydawać by się mogło, że jak produkt polski to musi być dobry, niestety tak to nie działa...jest wiele naszych rodzimych firm ( PROFESJONALNYCH) , których kosmetyki nie nadają się do niczego innego oprócz smarowania stóp, bo zawierają w składach mnóstwo niepotrzebnych zapychaczy i składników, których absolutnie nie powinno tam być. W przyszłości na pewno przyjrzę się jeszcze bliżej tej firmie, ale narazie skupmy się na tym kremie :) 
Szybkie info, co obiecuje producent:

Krem intensywnie nawilżający o przedłużonym działaniu z serii Hydrain2 przeznaczony jest do pielęgnacji skóry odwodnionej, suchej, cienkiej, napiętej, wrażliwej, skłonnej do zaczerwienienia i pieczenia, nie tolerującej tradycyjnych kosmetyków. Może być stosowany podczas leczenia trądziku różowatego i młodzieńczego. Krem o potrójnym działaniu nawilżającym bezpośrednio wiąże i zatrzymuje cząsteczki wody w głębokich warstwach skóry, chroniąc naskórek przed nadmierną utratą wody. Łagodzi podrażnienia spowodowane czynnikami zewnętrznymi. W widoczny sposób zmniejsza zaczerwienienia i wygładza naskórek. 

Polecany dla: skóra odwodniona, skóra sucha,wrażliwa, nietolerująca tradycyjnych kosmetyków. Może być również stosowany  do pielęgnacji skóry z trądzikiem pospolitym i różowatym.
Sposób użycia: stosować rano i wieczorem , a w razie potrzeby częściej na twarz, szyję i dekolt.
Ja na dzień raczej stosować go nie będę, ze względu na moją skórę tłustą, i w ramach dopełnienia na dzień planuję zakupić tę lżejszą wersję  http://www.dermedic.pl/produkty/79/31/krem-zel-ultranawilzajacy.html
Oczywiście, żeby nie być gołosłowną i nie opierać się tylko na opiniach innych, zaraz po powrocie do domu , zmyłam makijaż i nałożyłam krem na twarz :) Co Wam mogę powiedzieć na szybko, krem ma dość gęstą i treściwą konsystencję, ale w momencie nakładania i wklepywania w skórę, nie czuje się żadnej " ciężkości" na twarzy, krem momentalnie się wchłania i daje poczucie komfortu.
 Jeżeli naprawdę okaże się taki Ooooh Aaaaach to z pewnością wyląduje w ulubieńcach, ale narazie jestem na TAK , tym bardziej za taką cenę , myślę, że jest godny wypróbowania. Także śpieszcie się, promocja jest ważna TYLKO DO JUTRA !!! :)) P.S. Żeby skorzystać z promocji trzeba mieć kartę Lifestyle, którą bez problemu można nawet wyrobić na miejscu.
P.S2. Pisząc ten post , postanowiłam odpalić kolejną świeczkę z Bath&Body Works ( gdyż na dworze jest szaro, buro i ponuro) i powiem Wam, że ten zapach ( dokładnie Vanila Bean Marhmallow) w porównaniu do Coconul Leaves to dopiero daje !!! :) Zapach jest taak intensywny, że aż musiałam otworzyć okno :) ( ale nie znaczy że jest nieprzyjemny :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz